vrijdag 24 augustus 2012

Arnemuiden

Jeanet blogt regelmatig over Arnemuiden. Wisten jullie al dat je je daar in slechts één straatje op heel verschillende manieren kunt (laten) kleden? Hier volgt het bewijs:
Jeanet verkoopt de materialen voor hele gave (vissers)truien. Ook voor kinderverkleedkleding kun je bij haar terecht.

In het voorjaar vieren lieve vrienden van ons hun 100ste verjaardag, samen:-) Het is een themafeest. Elke gast dient er ouder uit te zien dan hun gezamelijke leeftijd.

Ik besluit als oma Martina te gaan:


De breikous van sajet (niet meer te koop, dus ik gebruik héle goedkope sokkenwol) op vier ouderwetse stalen breinaalden gaat mee. Voor zo'n outfit kun je terecht bij firma De Troje. Een eindje verder in dezelfde straat.
Voor de goede orde: dit was een tuinfeest met barbecue. Daarom heb ik besloten mijn 'daagse' schort aan te doen en mijn èvendoekje thuis te laten. Eigenlijk klopt deze combinatie zo niet, maar een kniesoor die daar op let.

Tegenover De Troje vind je 'Costuumpje'. Het is toch fantastisch hoe je je daar kunt laten verkleden?


Hieronder zien jullie Marus. Die is niet gekleed door Arnemuiden, maar door dé feestwinkel uit het Krabbengat.


De familie hieronder wint de prijs van deze avond. Echt fantastisch zoals zij er uit zien. Hiervoor moet je naar Breda en een goede visagiste zien te vinden.


En het bleef nog lang onrustig.......... (Voor de mensen die zich afvragen waarom Marus en ik niet samen op de foto staan: één van ons tweeën staat aan de andere kant van de camera.)

Geen opmerkingen: